3. 4. 2008 – Progres Partners Advertising získala dvě prestižní ceny AURA, které oceňují nejpoutavější veletržní expozice. Za expozici pro firmu Korado obdržela první místo v kategorii 101 – 300 m², za expozici společnosti Arnema pak druhou příčku v kategorii 51 – 100 m². Obě firmy vystavovaly na veletrhu Aqua-therm Praha.
Soutěž o nejpoutavější veletržní expozici organizuje Společenstvo organizátorů výstavních a veletržních akcí (SOVA), které sdružuje nejvýznamnější pořadatele veletrhů v ČR. Má čtyři kategorie rozdělené podle velikosti výstavní plochy. Expozici do soutěže AURA může přihlásit pořadatel veletrhu, realizátor expozice nebo sám vystavovatel.
AURA je dnes jedinou domácí soutěží, která oceňuje kreativitu v realizaci veletržních expozic, jež je otevřena všem veletržním správám a dalším subjektům, které se pohybují na domácím veletržním trhu. Cílem soutěže je podpořit originalitu v realizaci veletržních expozic, které jsou stále významnějším prostředkem v moderním marketingovém mixu firem.
Více informací – www.sovacr.cz