10. června 2008 – Financial and Management Association (FMA), největší americká profesní organizace, jež sdružuje finanční teoretiky a praktiky z různých ekonomických oblastí si jako místo svého letošního výročního zasedání vybrala ve dnech 4. – 6. června hotel Hilton v Praze. Progres Partners Advertising zajišťovala organizaci celé akce a public relations. Partnery kongresu byla ČSOB, Burza cenných papírů, point a týdeníky Czech Business Weekly a Profit. Do České republiky dorazili vrcholoví manažeři z bank, pojišťoven, investičních společností a akademici z prestižních ekonomických univerzit, aby na jednom místě diskutovali o aktuálních ekonomických trendech a problémech. „Pro domácí ekonomickou scénu má zasedání FMA v Praze obrovský symbolický význam. Je to vyjádření důvěry našemu tržnímu prostředí, potvrzení toho, že i na té nejvyšší úrovni nás berou jako standardní ekonomiku,“ vysvětlil poslání akce Jiří Hanousek z CERGE institutu. Na základě jeho pozvání a dlouhodobých aktivit dalo vedení FMA přednost Praze před Varšavou nebo Moskvou.